TV-maraton

Mamma var här en snabbis, hon ville kolla in min nya soffa och hon gillade den starkt.

Snart kommer det ett maraton med Hemsökta hus och Mannen som talar med andar som jag tänkt  att titta på. Ska kanske laga lite mat också.

Annars så är det ju EFIT dagen idag. Något jag inte riktigt tänkt på. Tog lite bilder men vi får se. Gör kanske min EFIT dag till i morgon istället.
Då är det vardag igen. Jobb i natt och i Lund + att jag ska besiktiga min bil innan jobbet i morgon. Fullt  upp. Men jag har iallafall en härlig soffa som jag kan komma hem och slänga mig i sen.
Det är min hjobbar vecka där jag jobbar nästan varje dag. Förutom torsdag, men jag ska se om jag kan byta och bli ledig Fredag istället. För då hade vi som ska till london tänkt att snacka ihop det sista innan resan om ca 10 dagar (den 7maj) Annars så jobbar jag som vanligt och åker till Eve när jag slutat isället. Funkar det med.
Sen fyller min lillebror Leo 19 på lördag. Så jag får väl åka dit efter jobbet då med. Fullt upp men sen blir de lite ledigt i 2 dagar innan London resan. Då ska jag packa och vända mitt dygn till de normala personernas värld. Good luck 2 me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0