Suck Suck

De ringde från tidningabärarna i morse och berättade att jag skulle ha med en lärling i bilen i natt som ska lära sig min runda. De frågade ju om de va ok, men vad ska man svara på de? Nä, verkligen inte. Han får springa brevid. Så han ska med. Han är typ 37 och jag hoppas på att han är normal och inte sådär sliskig som vissa är.
Lång tid kommer det att ta iallafall och ensam med min härliga musik kommer jag inte vara. Jag måste vara trevlig, vara social och berätta allt som är bra att veta. Men det är första gången och sen ska jag bestämma sig om det är något för honom. På ett sätt hoppas jag på att han inte vill fortsätta för min lillebror va tydligen intresserad av att ta varannan helg. Men det har han ju inte yttrat sig om så då får han skylla sig själv. Men det skulle vara skönt att ha någon som tar rundan så de inte ringer mig. Jag har svårt att säga nej. Men förmodligen kommer de ta längre tid än vanligt. Men det är när han ska köra och jag ska visa vägen som kommer va värst och ta längst tid. Jag har inte tid med sånt. Jag måste hinna sova lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0