Nu är datan hemma

Nu har min data kommit hem och blivit lagad. Eller den blev ganska mycket utbytt. Men jag har en data hemma och nu har jag kommit in på min blogg också. Det tog lite tid. Jag mindes inte lösenordet och när de skulle skickas till min mejl så kom inget. Men tillslut så funkade allt.
Min faster lånade ut en dvd brännare och ett bättre grafik-kort så nu är min data förbättrad. Det är kanske en självklar het för alla anra att bara ha allt, men det har inte jag. Det var inte så länge sen som jag tillsist fick in ett ljudkort i datan. Innan dess kunde jag inte lyssna på musik eller något sånt genom datan. Men det kan jag nu..=)

Har laggt in massa bilder som jag haft på cd skivor. Men nu är de samlade på datan. Har en del minneskort som jag inte lagt in än, men de kan jag göra en annan dag.

Jag ska jobba väldigt mycket denna veckan, men det är de värt för nu vet jag att jag kommer bli ledig när jag ska till London. Men det kommer bli en jobbig jobbig vecka. Jag har iallafall lagat ganska mycket mat så jag har 2 dagars mat som jag kan ta med till jobbet. Sen får jag hitta på något annat.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

skönt att datan är tillbaka :D

2008-04-14 @ 01:44:03
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0