Min lediga dag =)

AAAAAAAAAah, det är så mycket som jag borde gjort idag som jag inte har gjort. Det enda jag har gjort är att åka till Lund och köpa ett par väldigt billiga skor. Jag behövde verkligen ett par sommarskor som inte sulan är helt öööh.. sönder? Iallafall så har jag haft lite olika skor men ett par jag har är helt cp. Jag måste ha köpt fel storlek eller nåt för jag kan inte gå in dom. Jag har gått och gått i dom och det gör fortfarande ont när jag har dom på mig. Så nu ger jag upp dom och köpte ett par andra istället. De var rutiga för de prickiga var slut i min storlek. De prickiga var dubbelt så snygga. Men de funkar och var sjukt billiga så va fan.  Evelina tyckte de va OK, men jag vet att hon egentligen förmodligen inte tyckte om dom. De är inte henes typ av skor. Hon hade aldrig köpt dom. Men de är mer min typ av skor och jag behöver ett par skor, minst. Men sålänge så funkar de här att jobba i.
Nu ska jag faktiskt rusa iväg och ta en bild på dom. Bra jag är va?
Vänta lite...


image70image71















Pucko fick också vara med. Han tyckte att det var spännande när jag rörde på mig lite. HAHA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0