Lite klastrofobi känsla

Min lägenhet är väldigt för liten om man tittar på hur många storma möbler jag har. Innan har jag inte haft problem med det men den senaste tiden har jag fått lite klastrofobi känsla ibland är jag kommer hem. Speciellt om det är ner rullat för fönstrena. Så nu håller jag på att leta efter nya möbler. Jag har en 3 och2 i soffväg och det behöver jag inte. Det skulle räcka med en stor vräkig soffa och kanske en fotölj. Sen skulle jag nog vilja byta ut mina bokhyllor och ha något annat att ha TVn på. På så vis skulle det bli mer plats på den väggen och inte se så trängt ut. Missförstå mig inte. Jag tycker att min lägenhet är väldigt mysig på många sätt men den är för liten och tills jag flyttar så får jag ju försöka göra det bästa av vad jag har. Vill bara så gärna ändra om lite. Göra det lättare att städa. Jag jobbar så mycket nu så jag orkar knappt städa så när jag väl gör det måste det vara lättstädat. Jag har massa saker överallt som egentligen inte behöver vara framme.
Så det kanske jag ska hålla på med nu när jag har 2 dagar ledigt från Lund. Jag måste bara fixa lite med bilen. Vi får se hur mycket jag orkar men någon sorts städning kommer nog hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0