I´m still looking

Jag såg den där snyggingen som jobbar någonstans på mitt jobb. Förmodligen i jouren. Men denna gången kom han inte gående i slowmotion med en sån där lång svart kappa, som fladdrade i vinden precis som Nicolas Cage rock gör när han kliver ur bilen i Faceoff. (visst älskar vi alla den scenen??) Men jag såg direkt att det var han ändå. Jag har bara sett honom på håll och jag vågade inte gå in till jouren för att ha ett fake ärrende bara för att se om han verkligen jobbade där. Det är lite skumt att jag kan ha pratat med honom i telefon massa gånger utan att veta att det var han. Därför är jag extra trevlig när det är manlig som ringer från jouren, men vet aldrig. Men fan va fjöntigt det låter nu. Det lät bättre i mitt huvud. =)

Fick en kontroll till min DVD av Sara, hon hade en extra och jag har slarvat bort min på något konstigt sätt. Förmodligen kommer den fram u när jag har en annan. Den funkade faktiskt på min DVD, sånt är inte alltid säkert. Men nu har jag slarvat bort min fasters filmer istället som jag skulle titta på. Alltid är det något. Imorgon ska det bli ordentlig städning så jag hittar alla saker som är borta. Jag trodde att jag slarvat bort nyckel till företagsbilen nu i helgen. När jag skulle åka så var inte myckeln där den brukar ligga och jag greps av panik. Jag visste att jag hade sett den någonstans. Jag ringde min nattchef, skulle fråga vad jag skulle göra (då hade jag letat i 10 min) och precis när hon svarar så ser jag den. Så jag slapp göra bort mig. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0