En hjärtformad ask

(från i måndags natt, men de vill inte publiseras då)

Kom hem från jobbet nu. Ljudboken hade kommit ner så jag lyssnade på den när jag jobbade. En hjärtformad ask av Joe Hill (Stephen Kings son)
Den är ganska läskig och då lyssnar jag på den när jag jobbar ensam i en bil hela natten. Min nattchef tyckte att jag var skum och bara garvade åt mig när jag berättade de när hon kom och lämnade en bunte skånska till mig som jag fattades. Och ja, jag är kanske lite skum. Men jag gillar att skrämma mig själv lite, att utmana mig. Det värsta är att jag måste gå in och duscha i ett badrum där lampan i taket har slutat att funka och nu har jag bara en sån där nattlampa som jag haft vid sängen innan. Det är inte riktigt ljust där inne och visst brukar de vara så att precis innan man dör i skräckfilmer så ska man såklart gå och duscha. Så...önska mig lycka till..=)

Ps. Dessutom verkar min blogg lite skum. Den har inte publiserat mina senaste inlägg. Hoppas detta publiseras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0