Bloggläsande

Jag läser inte så många bloggar regelbundet. Har mina favoriter under favoriter och har nu hittat de är bloggkoll men jag tycker nästan att mitt system är bättre. En blogg som jag ganska nyligen börjat följa är tumadre. Hon skriver om sin vardag med sina 2 små söta barn. Jag har inte barn själv, inte på långa vägar men det är något som gör mig intresserad och som gör att jag fortsätter att läsa. Det behöver inte vara massa intriger och extrem högerpolitik i bloggen. Man måste inte skriva om saker som man vet retar upp andra för att folk ska läsa, som en annan väldigt känd bloggare gör. Tänker inte göra mer reklam för hennes blogg för jag gillar inte hennes överlägsna, snobbiga, högertänkande attityd.
Men tumadres blogg kan jag rekomendera varmt. Hon är äkta.

Sen läser jag en del kompisars bloggar. Det är lite intressant att se vad alla har för sig nu för tiden.
Men när jag ahr tråkigt och inget att göra snurrar jag omkring överallt och läser massa massa. Men det är få som fastnar och som man tycker är bra på riktigt.

NU ska jag börja städa igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0