Av en slump

För några dagar sen hörde...(humm.. vi kan kalla honom A) A av sig och tyckte att vi kunde ses snart. Jag träffade honom för ett tag sen, av en slump. Och nu skickade han lite sms. A är lite söt men inget jag-kommer-kunna-bli-vansinnigt-kär-i-honom, mer han-är-söt-och-kan-vara-kul-ett-tag Och det är bra just nu tror jag. Lite tidsfördriv. Men vi får se om jag kommer att träffa honom. Det har varit lite snack om det innan också utan att det blivit något. Det har på något sätt bara runnit ut i sanden.

Sen körde jag förbi hans hus, eller där han bodde för ganska länge sen. Utan att tänka på att jag körde förbi. Jag kör inte den vägen så ofta och när jag kör där är jag alltid fullt medveten om att där, där är huset han bodde i. Det var där vi.. Men inte idag.

Jag vet att jag är en bakåt människa. Jag gillar att tänka tillbaka och komma ihåg hur det kändes då. Jag får ofta nostalgi dagar och jag kan nog säga att jag lever lite för mitt förflutna. Inte för att jag kanske har varit med om särsilt mycket, men jag har många fina minnen. Dåliga också. Men det är de fina jag vill minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0