Nervös


Idag ska ja in till Eslöv och gå på ungdomsmottagningen för att ta ut min P-stav och sätta in en ny. Är lite nervös för det faktiskt. Har fått en bedövningssalva som jag ska ta på 2 timmar innan jag ska dit. Oooh, det kommer göra så ont tror jag. men Emilia ska följa med mig så de känns bra att jag inte är helt ensam.
Den där sprutan som innehåller själva p-staven är ju för fan skit lång. typ 30cm.
Panik.
Men det ska nog gå bra och sen har ja den i 3 år till. Förhoppningsvis 3 år till utan mens och utan att bli gravid. Härligt härligt.
Och om 3 är är jag 23 och då hoppas jag att jag är kär, med stabil bra pojkvän och att vi har en framtid tillsammans. Det vore trevligt tycker jag. Men framför allt så hoppas jag att jag har flyttat härifrån.


"somliga dar tar jag in vad jag hör
det går kvällar ibland när jag inte ens undrar vad du gör"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0