Möblerat om



"Varför fråga när jag fruktar hans svar?"


Var på sån där lager rensning igår och lite idag. Köpte lite nya tröjor och en hel del tights och 2 st BH.
Har också möblerat om här i min lilla lägenhet. Det blev bra men kanske inte som ja hade tänkt mig. Ska på en loppis nere hos farmor o farfar i slutet på månaden och där brukar de alltid finnas mycket bra saker. Kanske hittar en ny soffa och kanske ett nytt databord eller något liknande. Finns nästan alltid bra att ha saker där och väldigt billigt. Ska försöka få min pappa till att bygga ett soffbord till mig också.


Jag har ont i min hand, ja rätt, i handen. Det känns som om mina ben i handen ligger fel. När jag inte gör något mer den så är det ok, men när jag lyfter något eller när jag vinklar den så känns det. När jag jobbar känner ja de mest, för då använder ja den handen hela tiden och håller på och vinklar och sånt.

Idag är det Torsdag och då är det min städdag och jag har faktiskt redan tvättat all min tvätt som ja har legat efter med väldigt länge. Och nu efter jag är klar här ska ja diska, innan klockan blir 8. För då ska ja se på Veronica Mars.
"A long time ago, we just to be friends.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0