Mjölk måsten

Fortf Onsdag


Jag har varit lite sjuk idag.
Haft ont i huvudet nästan hela dagen och fick därför inget gjort.
Inget som ja hade tänkt att göra gjorde jag.
Förutom att åka och handla, men det var ett måste, för min mjölk var slut.
Annars har ja bara glott på TV o försökt att vila.
Tog huvudverktabletter men de ville inte riktigt funka.
Har fortfarande lite ont, så ja ska försöka sova lite till innan ja ska till jobbet.
Hoppas att det går över innan dess, annars blir det drygt.
Tråkigt har jag också.

Mjölk är gott.
Så som rökare räknar allt i hur många cigg så räknar jag i mjölkpaket.
Skum, jag vet.
Men Mjölk är verkligen gott.
DRICK MERA MJÖLK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0