..med en kvidande Kurt Cobain i öronen.

Efter jobbet


Nu har jag äntligen kommit hem ifrån jobbet. Är jätte trött, lyckades bara somna typ 1 timme innan de va dax att jobba. I morgon (idag) ska ja kanske åka till Lund och träffa Evve. Såg att Rusta hade en billig bärbar telefon som ja tänkte skaffa också. Men om ja inte orkar imorgon så åker ja in på fredag istället. Jag vill hänga upp mina gardiner också. Var hos mamma och hämtade de. Orkade inte hänga upp de innan idag, men imorgon, då ska ja göra de. Ifall ja åker in till Lund idag så ska ja inte glömma att köra förbi Jysk också för att köpa fler sånna ringar som ja har. Tror att ja behöver några till, har så väldigt mycket typ till mina gardiner.

Var hos pappa idag också och fixade massa musik. Nu när ja har en sterio i bilen som funkar och med USB ingång och minneskorts läsare så har ja laggt in MASSA bra musik på minneskortet. Nirvana, Janis Joplin, Lily Allen, Imperiet m.m.


Men nu ska jag stänga datan, släcka nattlampan och krypa ner i min säng och somna till en kvidande Kurt Cobain i öronen.
Kan man somna mer underbart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0