Inspiration

Onsdag

Jag har lite inspiratíon idag. Ska nog städa undan, tvätta, hänga upp mina gardiner ordentligt och sen bara njuta. Kanske göra ett armband som ja så länge har tänkt på att ja ska göra. men de blir nog inte idag. Och sen ikväll kommer Heroes och det ska jag se.

Ledig i helgen och det verkar som om de kommer bli fullfart. Ska iväg med Sara o min gamla präst på komfaläger och sen ska de förmodligen bli lite party på lördag. Antingen i Lund eller lite där utanför, eller både och. Inget är riktigt bestämt än, men jag hoppas att det blir kul. För jag behöver kul. Ska bara få Leo till att köra mig. Lina kunde köra mig hem när hon slutat, men jag vet inte om det kommer vara kul så länge. Börjar kanske bli gammal och tråkig?

Fick sånt dät reklam häfte igår med massa erbjudande. Och denna gången fanns de massa sånna erbjudande där man går med och sen kan gå ur dirket efter man fått de där paketet eller böckerna. Så jag ska gå med i massa klubbar nu som ja sen ska gå ur direkt.
Men nu ska ja käka något. Toast kaske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0