I´m not like them, but I can pretend

Torsdag                                                                                                                                    

Jag vet att jag kanske anstränger mig för mycket. Att ja är lite överdriven ibland. Men jag vill ju bara bli omtyckt. Jag vill inte vara den som för samtalet alltid. Vill kanske att någon annan någongång ska gå in och ta mig med storm. Att de ska ställa frågorna och lyssna på mina svar. Verkligen lyssna. För jag har kanske något som ja vill berätta.
Det är kanske därför som jag inte ringer honom. Jag vill, men ja vill mer att han ska ringa mig. Vill att han ska kämpa för mig lite. Att han ska visa att han vill vara min vän. Och de har han inte gjort. Och ifall han inte kan visa de så är vi kanske inte så bra kompisar som ja har trott och hoppades på. Och sen den där killen ja har på msn. Känner mig lite dissad av honom faktiskt. Tycker inte om att känna mig påträngande och jobbig. Jag orkar knappt med min msn längre. Är lite uttråkad på allt. Trött på att alltid vara kontaktbar. Men när ja inte har den igång så undrar jag vad jag kanske missar. HAHA. Sjukt. Men ja har Emilia på msn och hon är oftast kul att prata med. =) Nu ska ja försöka ragga nya kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0