I´m fine. Now!


Var på arbetsintervju och det gick ju bra verkar det som. Mycket information. Men de ska nog gå bra får jag hoppas. Ska dit på min första provdag imorgon. Jobbar 15.30-21.00. Så jag missar både Akademin för det okända och Heroes. Hoppas det går i repris. Heroes vet ja går i repris senare på natten.

Lämnade tillbaka min hemtelefon som ja hade köpt också. den ville inte riktigt funka som den skulle tyckte jag. Så ja och Eve åkte till Rusta och fick en ny. Hon i kassan tittade knappt på vad de va för telefon vi tog o den eve hade tagit såg nästan likadan ut som den ja lämnade in. MEN... När jag kom hem och öppnade så va de först massa fler sladdar och ett sånt där Via direkt headset. Sen koppla ja in den och allt såg likadant ut som innan tills ja satte telefonen på plats och det kom upp en väldigt färgstark bild på en strand med palmer. Och jag hade INTE färg display innan. Dessutom så finns det fler knappar och sånt. Jätte spännande ju. Så jag fick en mycket fetare telefon än den ja lämnade in. Vet inte om det var medvetet eller om det var hon i kassan som inte tittade ordentligt. Det är inte mitt problem iallafall. Ska gå och läsa bruksanvisningen på min nya telefon nu så ja kan fatta och använda alla coola funktioner jag har. Sen ska ja sätta på en film som ja lånade av mathias och somna till den. Får inte glömma att ställa klockan. Annars missar ja tidningarna.

Jo, min chef ringde mig innan idag och berättade att han inte kom tillbaka nu, att han fortfarande var "sjuk" och att ja hade fortsatt. Det var bra. Men hon visste inte hur länge. Kan han inte bara sluta?!?!?


Såg att  en smygtittare hade läst några av mina dagboksinlägg på lunar. Några gamla. HAHA..  Lame


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0