Helgens planer


Torsdag

Försöker hitta en låt. Som ja hörde i en film för länge sen. Det är inte så lätt för det enda jag vet om den är hur en mening i refrängen går.   "..your grandma and my grandma sitting by the fire.."


Det går en bra serie på tv nu. Om stenade ungdommar.
Skins tror jag att den heter.
Imorgon ska jag ta bussen till lund, möta upp Janne och sen ska vi hämta upp Sara innan vi kör låååångt ner mot Ystad, utanför Ystad dessutom. Där ska vi slå läger, med en massa små människor som ska sysselsättas, lekas med och disiplineras.. haha. Sen ska vi dagen efter in till Lund igen, till Mathias för att duscha och hälsa på och sen ner och se Linnea kl 15.00 och sen kanske hem till Evve eller så fortsätter vi vara i lund på kulturnatten.
Ringde nyss Mathias, har försökt innan att få tag på honom men de svarade inte innan så ja ringde nu. Han sov, men de gjorde inget. Vad härligt att prata med honom, han blev glad över att ja skulle komma. Det var längesen jag träffade honom. Jag saknar honom. Förr va ja jämt i lund och alltså då ofta hos Mathias och Malin. Det var min tillflyktsort, min fristad när man ville komma bort en stund och bara ta det lugnt.
Ooooh, vad det ska bli härligt att träffa de igen. Speciellt nu efter...... men det verkar som om han är utom fara. Hoppas att han inte bara slätar över de när han pratar med mig. Att han får det att verka bättre än det är.
Men det är med spänning och lite nostalgi som ja ser fram emot denna helgen.
Allt var så mycket lättare i högstadiet.


Nu ska jag bara hinna städa undan det sista och packa inför min helg.
Jo, alkohol har det också inhandlats. Och godis till imon. Det minns jag. Man kanske vill ha godis på lägret. Får inte glömma mina nya bok. Kommer kanske få lite tid att läsa den. Precis som om ja inte har tillräckligt med tid över. haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0