brödrost men ingen sterio, längre..


Idag (igår) var jag i Lund med Evve och handlade sånt där som ja har tänkt att köpa väldigt länge, men ja har alltid kännt mig för snål av olika anledningar. Men nu har ja köpt en bärbar hemma-telefon, BRÖDROST, gardinringar, nya borrar till mamma och lite annat.
Ska snart gå och inviga min nya brödrost, så gott med rostat bröd. MUMS.

Sen efter handlande beställde vi Pizza o hämtade upp Sara för att åka hem till Evve och käka. Sen blev det musiklyssnade och lite kortspel och mycket mycket lekande med katterna. Sen körde ja hem Sara, Evve skulle jobba imorgon. och då berättade hon att min kära präst skulle ha komfaläger igen och ville att vi skulle vara med och det ville ja ju såklart. Så nästa helg, fredag till lördag ska vi iväg. (som förr) det kommer att bli så kul.  Vara med Sara o kanske Jeanette o bara vara.

Och nu välte min katt ner min sterio i golvet igen, men denna gången gick den riktigt sönder. Jaha, då måste ja köpa ny sterio också. Har tänkt göra de ett tag nu men fan, nu är det ju panik. Jag måste ju kunna lyssna på musik!
Ja, då blir det ingen ny klös-leksak till pucko på en månad, MINST!!!


En vampyrs bekännelse på tv, rostat bröd med choklad pålägg och mjölk. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0