Turn back the time

Om det ändå vore så lätt att vrida tillbaka tiden, (typ några år.)

     image22

I natt är det dax att vrida tillbaka tiden. Det blir vintertid. Det betyder att vi kommer leva om en timme. Klockan 3 blir klockan 2 igen. Lite läskigt, eler inte läskigt. Men skumt på något sätt.  
Jag sitter oxh tittar på Scream som går på TV. Nu är det 1an och efter den kommer 2an. Åhh..jag kommer ihåg när de här filmerna var nya. Jag kommer ihåg att jag såg 3an med William och någon till. Det känns nästan som om de här cp-filmerna har blivit lite kult i vår generation. 1an är absolut bäst. 2an är också bra men 3an är riktigt dålig. Tror nästan alla kan hålla med mig om de. Alla som "gillar" de här filmerna iallafall. Men det är lite mysigt med lite skräckfilm såhär mitt i natten. Skönt att jag inte ska jobba i natt. Det hade blivit lite läskigt..=)¨
Nu har Sidney nästan dött första gången..

Kommentarer
Postat av: AD

Härligt, då ska jag göra det :P Joo allt är bra, tror jag. själv?

2007-10-28 @ 15:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0