The door is closed



Jaha.. och så stängde jag om mig igen.
men är det verkligen lönt att fortsätta när jag känner att det inte skulle spelat någon roll? Det skulle bara bli tidsför ett tag. Ingen som jag skulle kunna se mig med i framtiden. Kanske ha roligt ett tag men jag vill ha roligt länge.
Jag orkar fan inte med fler kompliserade saker. Jag vill ha det rent och enkelt. Dessutom om det bara ändå skulle bli sex så har ja andra som ja kan ha det med. Behöver inte en tönt till.
Det är en stor sak som har ändrats med mig. Innan ville jag ha någon som ja kunde vara med hela tiden. Någon som jag kunde älska oändligt och som skulle älska mig oändligt. Någon som ja ville berätta allt för, och som kunde förstå mig och mina konstiga tankar och teorier. Dessutom trodde jag att jag skulle vara lätt att leva med. Att jag skulle kunna få allt att funka. Men neeeeej. Jag är svårt att leva med. Svår att älska.
Svår svår svår svår svår svår svår..
Nu vill ja ha någon som ja kan träffa ibland, inte alltid. Sådär ibland när det passar mig. Så att man hinner sakna varandra. Och inte bråka så mycket. För jag kan vara bråkig. Jag behöver bråka ibland. Ganska ofta faktiskt.



Ny soffa har ja köpt idag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0