Skrämmer jag mig?

Min inre plats.

image21
Jag har en hemlig plats inne i mig. Långt inne. Konstigt nog hittar jag alltid dit lätt men det är svårare att ta sig därifrån.
Jag brukar inte stanna så länge för platsen skrämmer mig lite. Jag har mina knep hur jag ska ta mig därifrån.
Jag brukar lägga ut självlysande stenar efter mig och ibland binder jag röda band i träden.
Jag måste gå dit ibland för det är där sanningen finns.
Det är där jag kan reflektera över mina känslor och tankar. Det är där jag får perspektiv på allt. Egentligen så gillar jag platsen, älskar den t.o.m ibland. Den är ju en del av mig.
Just nu är där ganska tomt, för tom. Men ibland är där så mycket tankar och känslor att jag måste stanna över natten. Men oftast går det snabbt. Som sagt så skrämmer platsen mig.


Kommentarer
Postat av: AD

fan va ja älska den texten, får jag stjäla?

2007-10-27 @ 13:06:12
URL: http://ads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0