Min lilla dosa och jag


Nu har jag nyss lagat mat. Inte för att jag var hungrig utan för att jag behövde ha mat tills imorgon på jobbet. Orkade inte köra inom någon affär och köpa en blandmix till korvstroganoff så jag gör egen. Mycket vitlök i. Mums.
Men jag var som sagt inte hungrig förrän jag doftade den underbara vitlöken så jag va tvungen att smaka lite och det var så klart gott. All min mat är underbar. Förutom när jag bränner den. O mitt ris va inte riktigt färdigt denna gången men det går att äta..=)

Fick lön idag och när jag var inne på min internet bank (som jag duktigt har skaffat) så såg jag att min andra lön kommer komma in på kontot på fredag. Och då kommer jag bli mycket rik. Kommer t.o.m betala A-kassa denna månaden. De skickade ut n¨gra räkningar som de hade glömt att dra från mitt konto typ i början på detta året. SÅ när jag fick de mitt i månaden så tänkte jag att ifall de inte har velat ha pengarna förrän nu så kan de säkert vänta 2 veckor till. Så imorgon ska jag betala alla mina räkningar. Men idag så överförde jag pengar till min fader som ja va skyldig han för försäkring och sånt och sen överförde jag till Eve för oslokryssningen som vi ska åka på i december. Och jag lyckades men allting helt själv. Bara jag och min lilla dosa. Helt bra

Och helt perfekt så börjar reprisen av heroes som ja missade för att jag var tvungen att jobba.


Javisst ja, jag var hos tankläkaren idag o de borrade på min tand. Men först fick jag lokalbedövning. Visst, han väntade tills den började värka men den hade som mest effekt när han var klar och jag var påväg till jobbet. Sen gick jag där i någon timme helt cp i halva huvudet.

Har också kommit på att det är så mycekt musik som jag saknar. Musik jag har minnen till som jag vill minnas igen. återuppleva i tanken. Så nu håller jag på o ska leta upp de där låtarna. Den första var Scooters låt RAMP. Härligt flummigt minne till den låten..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0