I morgon är min första dag

"Was it my words
or my silence
I know it hurts
my kind of violence"

Ska titta igenom lite papper tills imorgon. det var ganska många papper faktiskt. Men det är några frågar som ja tänkte svara på, gissa på svaren lite. Ska gå igenom det imorgon med en sköterska som förhoppningsvis kommer ge mig deligering så att jag kan börja jobba på riktigt. Imorgon är min första dag ensam. Lite spännande samtidigt som det är lite jobbigt. Nu har ja verkligen ansvar. Men efter i morgon så är jag ledig i två dagar därifrån, skönt som fan. Är ju van vid att vara ledig hela dagarna. Men det kommer jag inte att vara nu längre. Inte alla dagar. men det ska bli skönt att få lite mer pengar och komma ut lite. Ifrån Hörby lite.
Dessutom har jag t.o.m fått upp lite kondis har jag märkt nu redan på de här få dagarna. Idag cyklade jag jätte långt, mycket längre än vad ja trodde jag skulle palla och mycket längre än igår. Hoppas att jag träna upp mig lite. Behöver det.
Nu ska ja spela lite betapet..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0