Hål i foten

Imorgon efter jobbet 22.30 så är jag ledig. Helt ledig. Inga tidningar, ingenting som jag måste göra. Ja ska bara ta det lugnt hela helgen. Bara sova och titta på filmhela helgen. 
Fick nytt schema, jag ska jobba över julen. julafton, juldagen och annandag jul.. Det kommer att bli bra pengar, men jag tycker om julen. Humm..får se om ja kan byta bort det eller om ja ska jobba då.

I morse, eller igår morse blir det så kom ja hem efter tidningarna, fick någonting under foten och drog det över den andra foten för att få bort de. Trodde att det var Puckos kattmat eller något. Efter ett tag så tittade ja ner och ser att det är massa blod vid min fot och att det typ rinner ner från min fot. Då upptäcker jag att det jag hade under foten som ja drog över den andra var en glasbit som ja hade missat när jag hade dammsugat efter att Pucko vält ner en glas sak. Så det kom mer och mer blod och tillslut gick jag in i badrummet och det fortsatte att blöda trotts att ja försökte torka så kom det bara mer och mer. Tillslut hittade ja gasbindan som ja fått på ungdomsmottagningen för någon vecka sen när ja bytte p-stav. så jag satte papper i mellan och sen snurra ja gasbindan runt runt på foten tills den tog slut. Sen givk jag och la mig och försökte att ha foten högt, men de funkade ju inte i längen. Det är inte skönt att sova så. Sen när jag vaknade idag så tog ja bort gasbindan och duschade foten och sen satte jag på 3 plåster. Plåster med döskallar på. HAHA. Men hela dagen idag har ja haft sjukt ont. Inte när jag e stilla men så fort ja börer på foten så gör det ont. Jag ska snart ta bort mina plåster och duscha. Och då får ja se hur det ser ut och kanske byta plåster.
Önska mig lycka till..=)



Iiiiiih... jag har ett 1 cm långt hål i foten typ och sen ett litet brevid. Det ser svullet ut och det är en massa rött runt omkring. Hoppas att det blir bra över helgen. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH... det gör ont bara att titta på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0