cykeltur i Lund



Har varit på det nya jobbet nu andra dagen i sträck, 4 totalt och jag börjar faktiskt komma in i det. idag så cyklade ja lite i lund, ensam. det var fin väder, plan gata och allt kändes bra. Det är så det ska kännas. Det är i lund jag ska bo och cykla runder. Så underbart. Med solen i ögonen så kan det inte bli bättre.
Denna helgen så har jag typ 3 jobb. Först min långa runda, som ja kör på helgerna, sen efter den ska jag köra halva min gamla runda. Som typ tar en timme när jag är snabb. Sen ska jag sova tills det är dags att gå upp för att köra iväg till nästa jobb i lund. Och när ja kommer hem därifrån så är det lite mat dax, kanske lite sömn eller betapet och sen börjar det om igen. Men det är bara denna helgen. De andra helgerna kommer jag att ha min långa runda och det i lund. Men det är bara varannan helg. Det är pengar, men faktiskt väldigt jobbigt. Är väldigt trött. Men nu ska ja gå och käka och sen ska jag slappa eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Påminner mig om låten, "mossans hoj".
Givetvis är det i Lund man ska bo! :)

2007-10-10 @ 00:53:51
URL: http://www.dumed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0