Bra hårdag

Ledig.

Det är så skönt. Vid den här tiden så borde ja göra mig lite färdig för att snart sticka till jobbet.
men näääää, jag är ledig i helgen. Helt slut är jag också. ont i fötterna, speciellt i foten.
Håller på att laga lite mat nu, lite sent jag vet. Men det är mitt dygn och ja behöver inte anpassa mig till någon.
Fick nyss sms, lilla Eve kanske? Ja, det var det. Vem annars? HAHA..

Idag va en av de där dagarna där mitt hår var bra. Lagom lockigt, Lagom tovigt, men med ett snyggt fall. Det händer inte så ofta och idag var hemligheten: tvättade det innan ja somnade, borstade ur det en gång och sen när ja vakna var det bra. och sen inget borstande idag. Så gör man Moas perfekta hår. Så som jag vill ha det. MEN jag har utväxt, men det ska ja fixa i slutet på denna månaden. har inte velat färga det på sommaren för solen bleker mitt hår så fort då. men snart ska det fixas.

ÅÅÅh, snackade med en kille på msn nyss. Så tråkig han var. Jag vet inte om det är mig det är väldigt fel på eller varför jag har tröttnat på allt. Jag vet vad jag vill ha hos en pojkvän och vad ja vill ha hos en kompis och vad ja tycker om saker. jag orkar inte med fler mesiga typer som inte vet vad de vill och som inte kan hålla ett normalt samtal med normal dialog. Så trött så trött..
Emilia kom in på msn för ett tag sen, undra om hon är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0