Blått tagentbord



Har varit iväg och köpt ett tagentbord som lyser. Blått.
Knapparna sitter lite annorlunda, men det är ju något som man lär sig efter hand. Men jag som ofta sitter i mörktret o skriver tycker att det verkar skit praktiskt att de lyser så ja kan se knapparna. Dessutom har mitt andra tagentbord varit lite cp sen pucko välte ut mjölk över det. Vissa knappar funkade inte så det va dax att fixa ett ordentligt som funkar bra. Ett bra köp än så länge iallafall. Knapparna är sådär "moderna" också. Alltså de låter inte så mycket och de e inte så höga som de va på de andra tagentborden. HAHA.
Man kan stänga av ljuset också. Det är nog smart för ja kan tänka mig att  de blir drygt att byta lampa. Dessutom behöver man inte ha ljuset på när det är ljust i rummet.
Köpte sylt också så nu ska jag gå och göra pannkakor.

                                                                                   

image20

             Nu snackar de om Höör på de lokala nyheterna.Om 
            den björkvikshallen som invigs i morgon. Badhus i Höör.
            Inte illa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0