Spännande



Linas första dag på mitt nya jobb (och nu hennes med) och det verkade som om allting hade gått bra för henne. =) Nu är jag ledig i 2 dagar. Helt super skönt.
Imorgon ska jag hem till min pappa för han har köpt vinterdäck till mig, med mina pengar dock. Så vi ska lägga på dom. Hoppas att det inte regnar för ja tänkte damsuga min bil samtidigt. det är smidigt att göra det hos pappa. Sen efter det med mina nya däck på ska jag hem till mamma för att titta på hennes nya soffa. Om den nu gick in i hennes hus. det är en stooor härlig soffa och hennes dörrar är ganska små. Skönt att jag slapp bära. Jag jobbade idag och soffan skulle levereras nu på kvällen.
Spännande spännande..

På Onsdag har jag planer på att besöka Joakim. Det var länge sen, typ 6 månader. Dessutom har jag inte sett hans lägenhet som han ganska nyligen flyttat till.

Nu ska jag ta det lugnt några timmar, typ 2 och sen ska jag jobba igen. men sen, sen kan jag sova jätte länge..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0