Pucko Vakna!!!



Min söta underbara katt Pucko har idag blivit
kastrerad. image39Han sover fortfrande lite.
Han håller väl på att vakna nu för
han rör sig ibland.
Jag tycker så synd om honom.
Min lilla söta katt. Min Pucko..
jag är fortfarande sjuk.
Känns lite bättre nu än
innan idag men jag vet inte om de
bara beror på att jag nyss käkat och
dessutom massa vitlök. Åh, jag vill
bara att pucko ska vakna så ja kan
se att han är ok. han har sovit i ca
6 timmar nu.

Nu ska jagmumsa på godis och
sätta på en film som ja köpte för
någon dag sedan. Den jag såg igår med John Travolta va rätt ok. John travolta ha yngre än vad han är nu men äldre än i grease. Skulle jag uppskatta hans
ålder i filmen så skulle det vara runt 30.
Men jag är grymt dålig på att gissa folks åldrar. Het är han iallafall. John Travolta alltså..
(vem annars???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0