precis som alla andra idioter

"Du vet att jag fortfarande finns här va?"


Nu var det så att jag igår fick fortkörningsböter. Kom inrullandes i Hörby, tittade där vid preem ifall där stod poliser (för de står där ibland) men jag såg inget och de va lite dimmigt och sen plötsligt så hoppar en polis ut på vägen och jag stampar bromsen i marken. Tänker samtidigt: bälte, bromsa..
De vinkar in mig till vänster och när ja tittar åt sidan så ser jag att de skjutigt mig med laser. Shit!!
Fick min första fortkörningsböter på 2800:- FATTAR NI??? De är mer än vad hela min bil är värd för helvete.
jag blev helt chockad när han sa de och han försökte förklara att de har dubblat alla böter och jada jada jada.. jag körde i 66 på 50 väg och tro mig jag skulle lika gärna kunnat ha kört 86 där. Så det va ändå lite tur. men fatta vad knäckande. Tur att jag har börjat jobba där i Lund annars hade jag legat på minus innan jag ens fått lön. HAHA.. men jag som skulle köp julklappar o sånt nu på novemberlönen. Och jag ska till Oslo. ja, nu får julklapparna vänta tills typ 22 december när alla andra idioter springer omkring och också ska köpa julklappar och detta året hade jag tänkt att INTE vara en av de men näää.. jag kommer vara där, knuffandes, svärandes, precis som alla andra idioter.


Hade en väldigt bra dag på jobbet. har haft 2 väldigt bra dagar faktiskt. Hon från bemanningen som jag har gått med i 2 dagar är lite mer i min ålder och ja, lite flummig. Så tiden har gått snabbt, fast vi haft mycket dötid. men det är kul, allt var klaffat. Hoppas att det håller i sig såhär ett tag till.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0