pannkaksdax



Idag va det ganska jobbigt på jobbet. Det var inte som vanligt. jag har ju kommit in i mina rutiner och nu helt plötsligt så fick jag nya, igen. Lite irriterande. Men jag är flexibel och därför kan jag lätt bli överkörd av andrasom vet mer än jag och speciellt som hörs mer än jag.

Fick mina bilder som jag skickade in för framkallning idag. Fan vad kul det ska bli att börja me min scrapbooking. Nästan hela dagen e ledig. Ska bara ner till farfar och träffa pappa för han ska fixa saker med min bil. Annars kan jag hålla på hela dagen. Men nu måste jag fixa min disk och sånt så jag slipper spendera hela min morgon dag till att städa. Pannkakor ska jag oxkså göra. Köpte massa mjölk och grädde för att jag trodde att en "kompis" skulle komma förbi snart. Men han har inte kommit och han har inte gjort några antydningar på att han är påväg så nu skiter jag i honom och gör pannkakor till mig själv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0