Ordleks jävla program



Evelina var nyss här. Hon var sugen på hamburgare från MAXI och gjorde även mig sugen så vi åkte hela vägen ifrån lilla ynkliga Hörby till Lund för att köpa hamburgare och choklad milkshake (som inte var lika god som McD) sen åkte vi tillbaka för att käka. Snart om typ 10 min ska jag köra ner och börja jobba. vill komma igång i tid så jag kan komma hem och sova snart. är trött. Men jag är ledig i helgen så det kommer att bli sååååå skönt.

Vet ni vad jag hatar?
Det där jävla cp programmen  som ALLA kanaler nu har typ. Där det är ett skit lätt ord som INGEN kan. man får ledtråd efter ledtråd, tillslut får man ju hela ordet. men ingen ringer och man sitter där i soffan helt frustrerad över att tjejen på Tv nästan visar hela sina bröst samtidigt som hon måste prata HEEEEELA tiden med en sån där riktigt gnällig röst. Hon nästan skriker åt en. varje gång jag ser ågot av de där jävla programmen täbker jag på att hon kan ju verkligen inte tycka det där är kul. och var fan hittar man sånna jobbiga människor med sån jävla irriterande personlighet???? växter de på träd eller? Och sen när någon väl kommer fram och svarar rätt ord så vinner han typ 1500 trotts att de skriker om jackpoten hela tiden som är på 150 000 typ. (Har någon någonsin vunnit jackpoten???) Jag blir iallafall helt galen på det. Om jag skulle bestämma så skulle de där programmen försvinna. Om man nu åste ha ett program där man försöker lura alla att ringa hela tiden så kan de väl iallafall ha ett lite mer ojobbigt program? utan fuskbakgrund, halvnaken tjej med gnällig röst och utan de där ynkligt lätta orden som får en att känna sig idiotförklarad. Skulle det vara fel att ha lite svårare ord så att man fick sig en liten kluing? Lite hjärn gympa sådär mitt i natten. Skulle det vara fel????
Oh Oh..Nu har de 41 000 i fast pris och 2 av 3 som ringt in och kommit fram har "laggt på" de sitter säkert där själva och ringer bara för att alla ska tro att det är så lätt att komma fram. För vem fan skulle ringa, komma fram och sen LÄGGA PÅ TELEFONEN??????
(med riktigt bred skånska) - "jaa halllllåj?"
- "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj det var inte rätt"
Hatar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0