Oövervinnerlig



Jag känner mig oövervinnerlig ikväll (natt). Vet inte varför men de känns som om ja skulle klara allt. Jag har en sån toppen kväll. Först var ja bara trött efter ja åkt från Eve, är fortfarande trött men jag har sån lyckokänsla.
var och handlade lite idag. Hittade julklapp till pappa, de var väldigt bra för ja hade ingen aning om vad ja skulle ge honom men när ja kom in på netonnet var det solklart vad han behövde. Köper kanske något mer till. Så mammas stora julklapp är klar och pappas. Nu är det bara Leos kvar. Men jag tror jag vet vad ja ska köpa, om nu mamma köper de hon tänkt köpa. För då köper jag en sak som passar till de. Ett tillbehör, kan man säga. Så det känns bra. Sen är de lite till kompisar som inte är klart. Vet inte riktigt vilka ja ska byta julklappar med men de kommer senare. Jag har bestämt att mina julklappar i år kommer vara sjukt snygga. Ska kanske göra lite scrapbooking på dom. (kan man det?) Jag gick med i en scrapbooking klubb. Fick massa papper och annat gratis (bara frakt) men sen har ja glömt att gå ur och nu är det ett paket påväg till mig. Med temat "julkort" Jag kan skicka tillbaka det, eller så får jag betala det. 150:- skulle de nog kosta så ja kanske betalar det istället. Tror inte ja kommer kunna låta bli att öppna det när jag väl får det. Är för nyfiken på vad det är i. Så jag kan ju använda de till att göra mina julklappar fina, för några julkort vet jag inte om ja kommer göra. Får se, får se.

Känner mig ganska kreativ dessutom. Ska möblera om sofforna i morgon tror jag. Byta plats på dom bara. Jag har inga planer i morgon och det är sååååå skönt. En hel dag till småpyssel och mys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det för klubb?

2009-01-08 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0