jag njuter varje dag

BLÄÄÄ

Efter mitt förra inlägg fick jag en kommentar: "förlåt det var inte meningen att skrämmas sådär:)"
he he.. tror inte att denna natten kommer bli lugnare nu. För när ja står där och alla löv blåser på mig kommer ja komma ihåg de inlägget och skaka sönder av rädsla. Så tack så mycket!! haha

Hade flumspel i bilen hem från jobbet med Lina. Så trött. övertrött. kul.
Samåkning i morgon igen med Lina. =)

Mina böcker som ja har beställt av mitt kusinbarn har kommit s ja ska dit på typ söndag och köpa ut dom. (säger man så??) Kommer knappt ihåg vad de va som ja beställde. Någon choklad bok o sen något mer. Jag vet hur jobbigt de va när jag sålde jultidningar och INGEN ville köpa av mig. Så nu när han sålde va ja ju bara tvungen att köpa

nu är det något larm som har gått. Lampaffären mitt över torget. Blinkar som fan gör de med, men ja ser ingen i närheten. Drygt. Först trodde ujag att de va i reklamen men när defortsatte i nästa reklam blev ja skum och stängde av ljudet på TV och då tjöt de fortfarande. De va då jag upptäckte det.=) Smart jag är va?
VA??? nu slutade de. det blinkar fortfarande, jahaa.. de kommer människor nu. Spännande natt här i byn.

Sån idiot som skrev till mig på msn nu. Orka.

MUMS. vanilj yoggi. Hade visst en kvar.. *lycka*


Ps. det bästa jag har gjort i mitt liv är att flytta hemifrån. Så jävla härligt det är alltså. Jag njuter varje dag.=) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0