Foton på väg

Äntligen

NU
har jag skickat iväg massa bilder. Mamma med. En hel del på katterna. Det var lite stress för jag trodde jag hade fler fagar på mig men de erbjudandet som jag använde slutade att gälla i morgon så det blev väldigt mycket stress. men nu är det gjort och det kommer kosta mig 29 kr att få mina 100 bilder hemskickade i brevlådan. Tråkigt bara att jag inte hade fler bilder på Eve och Sara. Men det kommer fler tillfällen att få pappers kopior. Men det viktigaste är att jag kommer kunna börja med min scrapbooking...=) ÄNTLIGEN!!
Jag jobbar hela dennna veckan och nästa helg men på torsdag är jag ledig och jag ska be mamma köra tidningarna också så blir jag helt ledig en dag. Och förhoppningsvis så har mina bilder komit då. Hoppas hoppas hoppas..!

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och sätta klockan utifall jag somnar. Sen ska jag åka och jobba, tidigt så jag kan komma hem och lägga mig snabbt i min säng igen. Hoppas inte att det är så kallt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0