Vi ska se på skräckis

Nu har jag gått ner och hyrt 2 skräckisar. Eve är på gång hit. Jag fick 2 påsar mickropopcorn när jag hyrde filmerna men jag har ingen mickro. Skit jobbigt. Och bara därför så är jag jäte sugen på popcorn men nu är allt stängt i lilla Hörby så jag får nöja mig med det jag har. Har iallafall massa gott att dricka. Desutom blir de första filmkvällen i mina nya soffor. (när de är mer än jag själv då) För när ja glor på film ligger jag i sängen. Kommer inte ihåg vad filmerna hette men Buffy va med i en av dom och neeeej, det var inte the grudge. HAHA.

Kommentarer
Postat av: AD

Du vet om att du kan göra micro pop på spiisen med va ;) bara att öppna påsen och häla dom i en gryta ;)

2007-12-02 @ 22:28:45
URL: http://ads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0