Var är snön?

I don´t know why, I don´t know how
I thought I loved you, but I´m not sure now

Det är snart jul ifall någon har missat det. Det känns som om det är ganska lätt att missa att det snart är jul detta året. Var fan är snön??

Min lilla Pucko ligger i mitt knä nu och tittar förvånat på mig för att jag slutade att klappa honom för att skriva på tagentbordet istället. HAHA. Så söt han är, min lilla Pucko. Tänk att man kan tycka om honom så mycket. Han är helt underbar. helt perfekt, nästan iallafall. Och det bästa med honom är att han är min och att han älskar mig och hör ihopa medmig, bara mig. För man känner sig så älskad när man vaknar och han ligger tätt tätt intill en och går fram för att bli klappad en stund tills både han och jag somnar om igen. Min söta älskligs Pucko..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0