Telefonmaraton

Har telefonmaraton med Eve. Hon har satt upp sina julgardiner och lite sånt och jag fick lite ispiration så jag har också satt upp en röd julgardin i mitt lilla lilla fönsteri köket, och det blev så mysigt så ja tänker nästan ha kvar den året runt. den är röd med röda hjärtan och passar lixom in alltid i min lägenhet. Får se om jag är trött på den efter jul eller inte..=)

Var och hämtade mina böcker jag beställt av mitt kusinbarn från jultidningarna och lämnade massa cola till pappa och hämtade upp mammas julklapp. Sen när jag kom hem så beställde jag kina mat som jag krängde i mig och blev så mätt att jag nästan somnade. Men då ringde Eve och vårt maraton började.
Det är härligt att man kan snacka med henne länge utan att riktigt snack om något, men de blír inte tyst i telefonen ändå.Visst, vi kommer kanske in på samma saker om och om igen ibland men va fan? Då behöver väl de diskuteras mer bara..=)

Nu ska jag snart till jobbet, har inte varit på jobbet på typ 1 vecka nästan men i natt ska jag jobba. Och det regnar så de blir drygt. Hoppas inte jag blir sjuk igen. Eller egentligen så skulle det vara härligt att vara hemma denna veckan med. men nej nej, måste jobba lite innan jag glömmer bort hur man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0