Stress

Kom hem från jobbet nu. Känner mig en aning stressad. I morgon efter jobbet ska jag och sara till eve och typ överraska o gratta henne lite i förväg (det blir jobbigt att ta med presenten på kryssningen). Sen kommer jag förmodligen köra sara till lund igen och då måste jag hem och städa det jag inte orkar städa idag. (förmodligen dammsuga) och kanske packa. Ska försöka göra en del nu, men jag kan nog inte dammsuga nu. klockan är 23.52. Så det känns lite stressat, men de löser sig nog. Jo, jag skulle behöva köra en maskin tvätt i morgon också, så att ALLT är rent till helgen. Behöver nog inte allt med mig men ja har ju mina favorit kläder. Och även om det bara är över helgen så behöver jag mer än ett set av kläder. Aja, det löser sig nog. Men nu ska jag börja för jag vill se reprisen av heroes kl 1.00 om ca 1 timme.

psst.. Min nya klänning är het!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0