Sömnbrist

Kommit hem från jobbet. Somnade faktiskt mellan jobbe. Det är ganska ofta som ja vill försöka somna men väldigt sälla jag verkligen gör de, men idag (igår) va jag helt slut. Jag var t.o.m hungrig men jag orkade inte äta så jag gör mat nu. Lite skumt, men jag är jätte hungrig nu och ganska pigg. dessutom är jag ledig i morgon så jag gör hur jag vill nu. Egentligen är de inte så konstigt att jag är trött. jobbade både i lund och på den långa rundan i helgen så de har inte blivit särskilt många timmar sömn. Ska på en sån där utförsäljning i morgon, se om ja hittar kläder till min bror. Men nu ska jag käka och titta på min nya favvo serie Home and away..=)


psst..om exakt en vecka är det julafton...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0