Nyårs planer =)

Idag (igår) blev alla julklappar inhandlade. Ska bara förbi Linas affär en snabbis i morgon och köpa ett par saker till, till mamma. Dessutom har jag slagit in allt också. Det enda som är kvar är Leos julklapp. Jag ska ge honom biljetter till en sak, men problemet är att biljetterna inte har släppts än så jag ska tillverka egna biljetter och ge honom på julafton och sen när biljetterna släpps ska jag köpa riktiga till honom. Roligare så, annars får han ju ingen av mig på julafton. Ska trycka ut fakta om det också, så att han kan läsa om de och drömma. HAHA. Det kommer nog bli bra, tror jag.

Har nyss gjort klart en "julgrupp" till Mona, Stålis mamma. Det är en julgrupp, men inte riktigt ändå. Den är inte så julig. Det är liljekonvaljer, ett glas kors, en fjäril, ett kort och lite band. Jätte söt är det tycker jag. Jag kör ju tidningar natt till julafton så jag ska köra förbi henne sen och lämna den i brevlådan och sen skicka ett sms till henne när jag vaknar att hon ska kolla brevlådan. (annars gör man kanske inte det) Det är min plan. Bra va? Hoppas att hon blir glad. Men det blir hon säkert.

just de. Nyårs planer är bestämda. Ska till Lund (såklart) till saras kompis kompis emil eller joel. Något sånt. Blir nog trevligt. Förhoppningsvis mycket nytt folk. Jag är ju ledig och allt så jag kan verkligen festa. Ska bara se om jag kan försöka komma hem också. Då hade allt varit perfekt, men jag tror inte att mamma vill sitta helt nykter på nyår och det går väl inga bussar?? Det blir nog bra ändå.


Snart ska jag packa in allt som jag ska ha med till mamma i morgon. Alla julklappar..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0