Min Jul

Nu är jag hemma. Så skönt samtidigt som jag tycker att denna julen gått alldeles för fort. Bara för att jag jobbade hela julafton. Men det ger pengar och jag hann ju ändå fira julafton, missade dock min pappa men vi ska dit på torsdag. Min enda lediga dag i mellandagarna, vill köpa sterio. Det är typ den enda som ja inte fick som jag önskade mig.

Jag fick :
BÄNKDISKMASKIN
Micro
Kudde
Handuk
Sängkläder
Galgar
Pengar
Scrapooking klistermärken

Humm...Sen var de säkert något mer, som ja inte kommer på just nu. Men bäst måste ha varit bänkdiskmaskinen. Fan vad jag hatar att diska och nu är den tiden förbi. Men nu är det Bad Santa på TV som jag ska se. Inte för att den egentligen är så jävla bra, men vad ska man annars glo på??

Men min jul har varit väldigt bra. Mycket mat och godis och mys. Hur var din??

God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0