Lussevaka

Jag har sån härlig julstämning idag. jag vet inte om det beror på att det är Lucia imorgon. Inte för att jag kommer märka det riktigt. De va ett tag sen som jag såg ett luciatåg live. Eller ja, 2 år..typ. Och nu kom jag på en sak. Det är ju Lussevaka idag. ohhhh...Sånna minnen man har till den här kvällen. men detta året sitter jag här och har julstämning men ingen fest.  Dessutom behöver jag städa. Ska kanske göra lite ikväll och sen lite i morgon så jag kan julpyssla och julfixa klart min lägenhet på fredag och inte behöva städa på fredag

Jag kommer ihåg lussevakan i 9an. Och luciatåget dagen morgon. Jag och Mia var tomtar. Hihi.. Det var trevligt.

Nä, nu är jag för trött. Ska nog sova en stund..
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0