Lussebullsbak igen

Det var gott med julbord idag och jag hoppas att det blir gott i morgon med.
Är lite nervös för mitt vikariat går ut på fredag och de har inte hört av sig om förlängning. Jag tror itne att han kommer tillbaka, men de finns ju alltid en risk. I morgon så kommer förmodligen min chef vara på julfesten så jag hoppas att hon har några svar och vet vad som händer. Jag kommer bli ganska sur om han ska komma tillbaka och de inte har fixat något annat till mig. Men vi får väl se. Jag hoppas att han slutar och jag får hela linjen fast. Då är den MIN.

Lussebak blir det ju i morgon också förmodligen. Jag är ju ledig och det skulle bli gott med massa lussebullar med massa saffran i. Med Eve. Sara ville inte vara med och baka, tråkis hon är. Baka som är sååååå roligt.

Sen när jag går ut för att jobba så ska jag slänga in alla mina kläder i tvättmaskinen så de är tvättade tills i morgon och jaaa, jag ska ha min nya snygga klänning på mig.
Nu är jag sjukt törstig så jag ska gå och hämta dricka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med, det framfår inte

2007-12-12 @ 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0