Julkort

Är snart påväg till jobbet. Pucko mår bättre men fortfarande inte helt bra. Han är fortfarande väldigt stilla. Men de är egentligen inte så konstigt, han hade faktiskt feber innan idag och förmodligen igår också. Tur att vi åkte till veterinären.

Jag har faktiskt slagit in några julklappar. Jätte fina blev dom och sen hade jag lite kreativitet så jag gjorde ett julkort som jag tänkt att ge Stålis mamma Mona. Jag tycker själv att det blev jätte fint. Jag ska jobba julafton och tänkte köra och lämna de i hennes brevlåda efter min runda, på så vid så får hon det på julafton..=) Vill göra fler julkort, men jag vet inte vem jag skulle kunna skicka ett till..? förslag?? Vem vill ha ett hemma scrappat julkort av mig?

Men nu är klockan 1 och jag ska göra mig färdig. Ska ju köra upp till Statoil och byta till företagsbilen men före de ska jag slänga in min tvätt i torktumlaren, ta dricka och hitta min munktröja.

Kommer kanske träffa H..=)

Kommentarer
Postat av: johan

oki då vet ja varför hoppas du å hetingen får d bra å d kommer ifrån mitt hjärta:)hoppas vi kan vara vänner iaf

2007-12-15 @ 01:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0