Helgkryssningen

Jaha, fan vad dryg jag är då. Tog ledig för att jag skulle kunna sova, men har jag gjort det?? NÄÄÄÄ!! Eve kommer döda mig om jag är trött imorgon (eller senare idag rättare sagt) Men jag brukar vakna till liv på kvällen och de e då jag behöver vara vaken.
Det är så spännande tycker jag.
Jag ska ju på kryssning över helgen..=)
Så jag har faktiskt packat en del, men de är mycket som ja inte kan packa förräns imorgon. Jag är säker på att jag kommer glömma något. Jag brukar alltid packa för mycket men denna gången känns de som för lite. ja, allt är inte packat ännu men jag har inte alls så mycket kläder med mig som jag brukar. lite ångest över det och jag har inte äns lämnat lägenheten.

Iallafall så ska jag imorgon göra:

1. Packa ner det sista. (Smink.Sprit. Skorna. Kameran. Batterierna. Mobil laddaren. Bok)
2. Handla engångs glas, bröd och tubmjukost, läsk, godis, baguette.
3. Åka och hämta min lillebror som ska ha min bil över helgen.
4. Tanka bilen.
5. Hämta Evelina (Grattis!!!!)
6. Vara i Lund före 13.00.
7. Möta upp Sara
8. Växla pengar och se till att vi står på rätt busshållplats.
9. Inte glömma något och komma på bussen innan kl 14.00
10. Njuta

Hoppas att det blir kul. Jag har iallafall duschat, fixat mina naglar, hittat mina smycken, städat (inte diskat), tagit insomnings tablett så nu kommer jag kunna somna snart. Annars är det illa. jag ska gå upp kl 11.00 Skiiiit. 3½ timme. Ojoj..men jag klarar det.=)
Nu börjar jag nog bli trött. Får iallafall hoppas det. Annars får jag slå mig hårt i huvudet så jag deckar.

Lite irriterande är att jag inte hittade mitt favvo halsband. Men jag klarar mig nog ändå.

Så hoppas att ni alla får lite kul i helgen för det kommer jag att ha, lita på det. =)
Bye Bye

psst.. Ring inte mig i helgen för då kommer det att bli dyrt för mig, eller rättare sagt. Jag kommer inte att svara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0