Förvirrad på City CROSS

Kom just hem från jobbet. Är inte trött, jag har ju vänt mitt dygn helt fel. Men det är ok, för jag är ledig i morgon. Ska hem till mamma med Pucko i morgon. För han ska bo där i helgen när jag ska på kryssning...*iiiih*.Så jag ska dit honom nu imorgon så han vänjer sig lite och så att vi får se att han inte blir mobbad.

Igår när jag körde till pappa så stannade jag till på CITY CROSS. Det har nog varit öppet ett tag men jag har inte varit där än så nu när jag körde förbi och det var öppet så tänkte jag gå in och kolla läget. Pappa bad mig köpa lingon och senap men när jag kom till pasta och ketchup så hittade jag ingen senap eller lingon. Jag gick fram och tillbaka och tänkte att jag måste vara blind för jag såg ingen senap. Tillslut så fortsatte jag gå, kanske var de på något annat ställe eller så kanske jag skulle träffa på någon som jobbade där. Vilket typ ingen verkade göra för jag gick genom halva affären innan jag hittade någon jag kunde fråga. och då visade de sig att senap, med lingonen stod på helt andra sidan affären. Helt stört. Och då va klockan så mycket att jag inte hann gå där och strosa mer. Jag kom inte ens till mjölken. Men sen hittade jag min kusin i kassan så lite bra är ju affären då. Ska åka dit en annan dag när jag har tid att gå vilse där inne.

Nu ska jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0