Do you have the time?

Kom typ nyss hem från Eve, vi har bakat lussebullar och sen körde jag skit fort till Eslöv för jag ville handla på lågpris för där hade mamma hittat våra favorit godisar.
Nu håller jag på med att laga mat och snackar lite med Emilia. Hon säger att jag måste lägga ut en bild på min nya klänning som jag tjaffsar om hela tiden. jag har den på mig nu desutom. Ska göra de, snart. kanske inte idag och förmjodligen inte i morgon, men kanske på fredag för då är jag ledig igen.

Till er som inte känner mig eller som inte vet så jobbar jag med att köra tidningar på nätterna (2-5) och sen sover jag innan jag jobbar inom hemtjänsten i Lund (15.30-21.30) Sen efter det kommer jag hem och slappar lite innan jag ska ut och köra tidningar igen. Jag jobbar inte varje dag i Lund, bara ca 50 % så de blir ca 4 dagar i veckan. Tidningarna kör jag hela tiden, varje natt. Är bara ledig varannan helg.
Och idag va jag på jul-landgången på tidningsjobbet och där fick jag reda på att jag hade förlängt till i mitten på februari och förmodligen februari ut. Ingen tror egentligen att han kommer tillbaka alls men man blir ju ändå nervös när de är några dagar kvar och ingen hört av sig. Men det var lugnt denna gången också.

Nu är min mat snart klar så jag ska fixa såsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0