Dan före dan före dan före dopparedagen.

Kommit hem, ska slappa en stund, kolla in vad jag vill se på TV. Diska lite behövs, sen ska jag ganska tidigt försöka sova. Ska åka ut och julhandla i de sista julsakerna i morgon. Hur fan de nu ska gå till med allt jävla folk. Ska först till lund, till Tiger, ÖB och Rusta. Sen kanske ja går runt där i stan ett tag. Skulle egentligen behöva åka till malmö också kanske, till Ikea. Får se om ja hittar allt som ja ska i lund eller vad som jag inte hittar där. Har iallafall ganska stor koll på vad som jag ska köpa och till vem.
Sen ska jag åka hem med ALLT och slå in det. För sen på söndagen ska jag hem till mamma o då ska allt vara färdigt.

Lycka till, till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0