Bullbakande

Var hos mamma idag med Pucko. han va jätte cool.  image43
Var lite blyg i början men sen låg han soffan precis som om han alltid gjort det. Han ska bo hos mamma i helgen när jag ska iväg..=) och sen i jul ska han också vara med där.
Vi bakade lussebullar, jätte många, jätte goda stora lussebullar.. Det var jätte gott och man fik verkligen sån julkänsla. Sen hade mamma köpten 7armad ljusstake till mig som man ska ha i bilen. Så nu är även min bil julpyntad.

Imorgon ska jag iväg och köpa kläder. Hoppas att jag hittar något som jag kan ha i helgen som känns lite lyxigare, eller nä, de va fel ord. Något som känns...humm...högtidligare? nä, jag vet inte. jag behöver något som jag blir lite fin i som jag kan ha när jag ska vara lite fin.


Kommentarer
Postat av: Lina

jag saknar lussebullsbaket massor! det var supermysigt :)

2007-12-04 @ 15:08:02
URL: http://dumed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0